همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

با تـو دنیـــا مــال مــن بود...مــال مــن

 

 

با تـو دنیـــا مــال مــن بود...مــال مــن

_________________________________:

 

روزی دنیــا مال مــن بـود...مال من

با تمام شـادیــهاش....با تموم لحظــه هاش

با تـو دنیـــا مــال مــن بود ......مــال مــن

با همـه روزو شبـاش...خنـده ها و گریـه هاش ....

اما اینو هم بدون!

همـه دنیا با تموم خوبیهاش... در یه طرف....

منو دنیای منو تو

با همه عشق و وفاش هم ... یه طرف!!! ..

آره دنـیا مال من بود... مــال مــن

وقتی که نگاه تو...

با همـه گرمـی و خوبیش ...تو چشام نگا میکرد

دستمو فشار میداد ...دستای تو ...و لبــات میگفت بمن:

"اگه گفتی :چــقدر دوســت دارم"؟..

و نگا ت میرفت بروی آسمون بروی ستاره ها

باز میگفتی تو بمن :

"بی نهایت واسه دوست داشتن تو خیلی کمه "

"با همه ستاره های آسمون"....

و میگفتی دوباره :

میدونی دوست دارم تا بی نهایت خدا ...

با همه ستاره هاش

با تمام کهــکشونــش بــخدا....

میدونی اینــجوری من دوست دارم؟!

...

و تموم شوق دنیا تو دلم شادی میکرد..

آرزوم تو دنـــیا تنـها ...هـــمه داشتـــن تو بود...

تو و اون مـــهر و وفـــا...تو واون ستارها و کهکشون

...آخــه دنیـــا مال مــن بود ..مال من با امیـد عشق تو

همه دنیا مال من بود... مال من..مال من بودی و دنیا مال من!...

با تو هیچی کـــم نبــــود...با تو هیچی "غــم" نبـــود

بــا تــو و تنــها بــا تــو ..همهء دنیای مـن

در همون نقطه که بودیــم منو تو..

وسعتش تا بی نهایـت می کشید

و تمـــوم زنــــدگــی... با همه سعـــادتــش

روی خوشبـــختی ما ...چـــرخ میــزد

روی عشــق منو تو....روی عشـــق منو تو!!!

انـگاری هیچی نبود..... هیچکی نبـود

من فقط بودم تو... تو فقط بودی و من ...

 

مرکز تمـــوم دنیـــا شده بودیم ...مـــنو تــو !!!

نه نیــازی به کســی....نه امیـدی به کســی

و نه حتی واســه ما فرقی میکرد....

چه جوری بـگذره این چرخ فــلک!!!

بـــس بودیـــم برای هــم...و فقــط بودن ما کنــار هــم ...

همه ء غصـــه هارو کنـار میــزد...

دل مــن کنار تو... دل تو کنار مـن..

در همون نقـطه که بودیم منو تو

...همه خوشبــختی دنیا بود و بس!

و تموم شوق دنیا تو دلم شادی میکرد!

تــو دلم دعــا میـکردم که خـدا...

تو رو در کنـــار من نــگه داره...بدلم درد جـــدائی نیـــاره!

آخه دنیا مال من بود ...مال من.......وقتـی مال مـن بودی

آخــه تو دنیـام بودی ، اگــه مـال مـن بودی!

تا یه روز دنیـا تو چــشم من شکست....

دل مــن میون ایـن دنیــای تلــخ

که دیــگه تــرو نـداشـــت.....دوباره یــکّه و تنـها شده بـود

دل مــن بـــدون تـو...همهء زندگی رو کنـار گــذاشت!!!

دنیــــائـی دیــگه نبــود.....وسعتـــی دیــگه نداشــت

لذتــی دیــگه نداشـــت....و دیــگه حـتی برای یک نفس

دل مــن ذوقـــی نداشــت !!

بــی تو دنیـــا ئی نبــود ...بی تو فردائی نبود!

بـی تو دنیـا یه کـــویر خــالی بـود....

خورشیــدش قلـب منو تـرک میـداد

وشباش سردی غم بود که یخـــش .....

دلمــو شکستـــه تر.....بــجا میــذاشـت

و ترک خـورده با قلبـی غرق اشــک.....

بخـــدا با غصه ها گفتــم و گفتــم شــب و روز:

دنیا و هر چی تُو دنیــاســت مال تو ...

خوبی و شادی و عشقـش مال تو

یه ترک خــورده دلـه نصـیب من؟!!..

پـس گذار شـب و روزاش مال تو

دیگه دنیـــا مال من نیســــت... مال تـوســــت!!!

خوبی و شادی و شوقـش مال توســت

واســه فــرداشـم منو رنـجی نــده....

هــر چــی که داره نـداره "مال تو"!...

ایـن دلــی که بیــقراره "مال من"!

نمیـخــوام دنیـامو با تنــهائی هـاش..

نمی خـوام با غـصه و رنج و غـما ش

هــمه نعمتـهـــای دنیــات "مال تو" !..

بــدی و خـوبـی فــرداش " مال تو "!

دنیــا و هر چی تو دنیـاســـت "مال تو !!!

هرچی تو امـروز و فــرداست" مال تو"!

"منــو این قــــلب شکسـتـه "مال مـن "!

ایـــن دلــه به غــم نشسـته "مال من"!

خـاطــرات عشـــق رفـــته " مال من" !..

دیــگه چــیزی نمیــخوام "از مال تو"!

اینـهمه که غصــــه دادی " مال من" !

..اون امیــدی که ندادی "مال من"!

دلـــم از خـدائی تـو هــم گـرفــت ...

چـون تمـوم شادیهامو "غــم "گرفت!!!

امــا تو نــگاه نــکردی به دلـــم.

ندیدی تو غصه هام جُون میکنم

من دیگه یه عاشـــق پُر از غــمم

آره من یه عاشــق پُر از غــمم!!!! .. 

 

 مهر ۱۳۸۳

 

سروده فرزانه شیدا

  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد