همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

رهگذر -شعری از فرزانه شیدا

 
رهــگذر  آهــسته تر  ،   از کنار  من  گـذر
 


راه تو راه  من است ، بی تو کو یک  همسفر
 


رهگذر این راه ما ، راه عــشق است و  وفا
 


بُردی از یاد مگر   ،   تو وفای  عــشق   ما؟!



دل  ســپردم   برتو  من ،  عاشقانه   بی  ریا



با دلم  اکنون  بگو  ،   مانده ام   تنــها    چرا؟!
 


چونکه  دیدی  عاشــقم   ،   از دلم گشتی جدا
 


رفتی   و   با رفتنت  ،   کرده ای ویران مرا !!!
 


این  دل ء بشـــکسته  را  ،  زندگی کرده  فنا
 


عــشق تو   مانده   بدل ،   باز    دلتنـگم   ترا
 


روز  و شبـــها   بگذرد   ،  زندگی کوته شود
 


هرکه  آمد  در جـهان  ،   خود   اسیر ره شود
 


لیکن  آخر  بــیوفا    ،‌  این ره   یاری     نبود
 


رفــتن ودل کــندنت  ،‌‌‌‌    راه  دلــداری    نبود
 


هــمسفر بودی   مرا ،    روزگاری   با   دلـم
 


ره   جدا کردی  چرا ؟؟!!  خوب من ای یاورم!!
 


ســروده : فـــرزانه شــــیدا
 
 
چهارم فروردین ماه ۱۳۶۰
 
 
باز نو یسی ۱۳۸۶ بهمن ماه
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد