همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

به مناسبت سپندار مزگان روز عشق و زمین ایران باستان 29 بهمن ماه

 
.
 
 
 برا ی عزیزترین من.
 

من وتو یعنی عشق
 
اگر تنها یک شادی در زندگی باشد ویک عشق
 
 از هر یکی من هرگز جدائی از آنرا نمیخواهم...
 
عشق یعنی تو عزیزم  .
 
 این عشق قلب مرا و دنیای مرا سرشار میکند
 
وبمن زندگی می بخشد یک زندگی کامل ...
 
(عشق تو برای من یعنی دنیا !!)
 
 
 
 
عشق آمده است تا  همه عاشقانه باهم  باشند
 
 
همه چیز  در عشق از  زیباترین هاست
 
 
عشق یعنی : تـــو
 
 
 
 
 هدیه ای  که ازعشق تو دریافت کردم این بود که:
 
 
عشق توکه  بهترین چیزی بود که در زندگی برایم اتفاق افتاد.
 
 
 و  احساسی که هم اکنون  بتو دارم.
 
 
 
چقدر من ترا دوست دارم
 
در زندگی من عشق تو همواره قلبم را سرشار میکند...
 
چه وقتی که ما بایکدیگر هستیم چه زمانی که از هم جدائیم...
 
بدون تردید  با هر تکه از قلبم  تا ابد عاشق تو خواهم بود
 
عزیزم والنتاین برتومبارک باشد
 
 ( ترجمه متن داخل عکس ها از:ف.شیدا)
 
 
 
 
عـــشــق 
 
 
به چه کار آیدم این دل ،اگرازعشق جداست

تو نشانم بده از عشق ،بدنیا چه بجاست؟!

عاشقی کو بسراید به سخن نغمه عشق

  کیمیائی شد و هر دل زغم عشق رهاست

در پی یک دل عاشق به کجا باید رفت

با دل خسته بگو عشق کجا یار کجاست؟؟!!

ســـروده فـــرزانه شــیدا /ف.شیدا
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد