همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

ابر سیاه سروده ء فــرزانه شیدا

Solståler over Vega, sommer
 

آه آن ابر سیاه

 

کند و آرام ز ان آبی غمناک گذشت 

 

همچو یک موج غریب

 

که گذر کرد به آن ساحل تنهای غروب

 

دل من میدانست

 

خلوتی می جوید

 

تا بگرید به غم و رنج زمین

 

آه آن ابر سیاه

 

گرچه آرام گذشت

 

صد سخن با من داشت

 

او ز اندوه زمین می بارید

 

لیک در عمق درون

 

قصه های دل ما یکسان بود

 

گرچه هر گریه او

 

سبزی و تازه گی دنیا بود

 

گریه های دل من

 

همه پژمرده گی روحی بود

 

که دگر میل سخن نیز نداشت

 

از چه باید می گفت

 

آسمان دل من

 

ابر باران زده ای بیش نبود

 

ثمری داشت اگر گریه غمناک  سما

 

بی ثمر بود همه گریه من

 

کاش باران مرا هم یکروز

 

رود جاری به گلستان می برد

 

و امیدی می شد

 

بر تن خشک زمین

 

بر نهالی که زآن گوشه سنگی یکروز

 

سر به بیرون میداد

 

همچو لیخند به لبهای زمین

 

کاش باران دل من یکروز

 

شادی باغ بهاران میشد

 

بی ثمر بود ولی گریه من

 

بی ثمر بود ولی گریه من

 

 

 سروده ء فــرزانه شیدا ۱۳۸۲

 

http://fsheidaaa.persianblog.ir/

 

تهیه و تنظیم اشعار : ف . شیدا...شیواااااماهیچ

 

 

 www.mahich.blogfa.com

 
 
 
لطفا باین سایت سر بزنید
 
یکی بگه چرا هیچکس توی ایران نیست بداد اینها برسه
 
 کجاست حس انسانیت وانسان دوستی  ؟؟؟!!!
 
اونهم در کشوری که هوار همه در ادعای همه چیز بالاست
 
خوب اینجا وقتشه فقط نشون بدید انسانید .همین!
 
بیش از این کسی ازشما چیزی نمیخواد
 
فقط یه جو انسانیت فقط یه جو!!!
 
!!!!
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد