همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

باران - شعری از فرزانه شیدا

 
 

دلم پر شد از  سکوتی بوسعت دنیا

و آسمان تمامی روز

و حتی در این نیمه شب آرام  باریدنی داشت

و بارید ...بارید ...بارید

تند و سیل آسا

بسیار باهم گریسته بودیم

اینبار سکوت من بود واشکهای او

وآه های من در نگاه او

دیگر از مرز گریستن نیز  گذشته بودم

می بایست  آیا آرام میگرفتم

می بایست خاموش میماندم

آه....

امشب لالائی خواب من صدای قطره های توست

وصدای باد بر نوازش برگ

من از مرز گریستن گذشته ام

امشب دلم را تو گریه کن

 

ســروده : فــرزانه شـــیدا

 

مرداد 1386

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد