همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

باشه عزیز من برو - سروده ء فرزانه شیدا

 

همزبون  تنهائیام  غم بود و  

 

 دردبی کسیم

 


 

  نمیرسیم


 

هر روز   و شب   پیش خدا ,

 

دعا بدنبال  دعا


 

اما   بدل   افتاده بود   رفتنء تو !  

 

  دروغ  چرا‌!!


 

گاهی   نگاه ء ناز  تو  ،  توُ چشم  من  

 

 خیره می شد

 


چی بود   میون ء قلب تو ؟  که قلب من

 

تیره می شد


نگات غمه

 

 می کشید


دلم   بهم   دروغ میگفت ! ...  انگار  نگاتو

 


گفتی برو   که شادیهات    نمیره   توی 

 

  دست من


قسمت  ء سبز ءزندگیت    گل بده تُـو باغ

 و چمن


چه بی خبر بودی   که تو    خودت  فقط  

 

  باغ منی


امروز نگا کن    و ببین   

 

 و داغ   منی


بی تو آخه   چیرو دیدم ؟!!!  حسرت

 

و رنج زندگی


اینهمه   عاشقت     بودم    که   تو     اینو 

 

   بمن  بگی ؟؟!!


از لحظه ء  جدا شدن     یه روزه ء   شادی

 

  ندیدم


توُِ

 

کشیدم


بدل میگفتم   شب و روز ...  گریه  نکن 

 

 گناه


چشات   اگه    پی اش  باشه    تـُو زندگی 

 

 کم  میاره


دعا     بدنبال    دعا ....... 

 

 برای   خوشبختی    تو


یوقت  خدا ...راضی  نشه.  به  غصه  و

 

 سختی  تو!!!


باشه  عزیز   من   برو ،   به

 

  دلخوشم


منم  تا   وقتی   جُون   دارم  عــشقــتُو با  دل  

 

 می کشم


باشه    برو     عزیزء

 

  دنبال تو !!!


گرچه تو بودی  که یه  رو ز ،  بهم  می گفتی

 

 که  ... برو!!!!


باشه

 منی


توئی که  توی  قلب  من ، به   سینه   ضربه

 میزنی


هم  ضربه ء  شکستنه  .. هم    طپشی  ُ پر  از  غمه !


عیبی     نداره     عزیزم  ، به  پای    تو

 

 کمه !!! به پا ی تو اینم کمه!!!


برو   که  من   عشق ء ترو ،   به  دست ء دنیا   نمیدم


قسم    اگه    قسم     باشه


دوست  دارم  یه   عالمه ، خدا   میدونه   که   چقد


عشق تو   یه   مُهری


چه بی خبر بودی که تو،، خودت،،   فقط     باغ  منی !!


 

تو حسرت و داغ منی!!!

 فـرزانه شــیدا 

 

 شهریور1385

      تهیه و تنظیم اشعار  ف . شیدا...شیواااااماهیچ

 

                        www.mahich.blogfa.com


آشیانه های شعر فرزانه شیدا:
 
 
 
دیوان اشعار فرزانه شیدا به کوشش شیوا مااااهیچ
 

امروز نگا کن ُو  ببین   تو   حسرت   و     داغ منی !!!
شده    که اون   خدا به سینه  زد
   ،  توئی   همیشه  امیدم
    اینم 
  
    امید ء  من   برو !!    تو   تا  ابد   عشق  
   من !!!  دعای  من 
  شادی   تو
  داره
هجرت   ُو تنهائیام   چه رنج و   دردی   
 تو حسرت  
  
 نمیدید
ء جدائی رو  ....همیشه فریاد
دلم همش بهم میگفت که ما بهم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد