همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

رستگاری به قلم رضا آشفته .سایت شعر نو

موضوع:ادبی و هنریرستگاری
 
رستگاری بودا در نفس های پیوسته ی خود

وردی را زیر لب می گذراند

برای تو و من و شاید گدایی
 
 بیچاره و گرفتار !



 
 
مگر فرقی است بین من و تو و آن بیچاره ی مفلوک ؟!



دستم را ببین و ریختن عودی در آتشش

به میمنت حضور متبرکانه بودا



من و تو در کنار هم ایم  ... در نفسهایمان

و درخشش خورشیدی خیالی !!!



نمی دانم.... و یک هیچ پرهیزکارانه !

دستم را می برد تیزی تیغ

در بی قراری دیداری فی الفور

بداهه در من بودا می ایستد

و یک نشان بزرگ بر پیشانی

و ردی از دلخوریهای تو از من

بخشش

تا رستگاری !

ارسال از رضا آشفته
نوشته شده در شنبه 24 فروردین 1387 - 19:32:56