همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

همراه بامن- مطالب متنوع-شعر-ادبیات (به قلم جستجوگر/f.Sheida)

مطالب متنوع و گوناگون اجتماعی وهنری ..وووو

شب تا سحر سروده فرزانه شیدا

 
 
کوچه را طی کرده دل در اوج غم

شـــب ز انـــدوه دل من تیره شد

لحظه در لحظه به تاریکی رسید

در صدای پای من شب خیره شد

خود ندانم کی سحر از ره رسید

غم ولی بر روح وجانم چیره شد

آسمان !...شب دیدی وروشن شدی

از چه این دل بیشتر غمدیده شد؟!!

ف.شیدا
 
سه شنبه 21 خرداد 1387
 
نظرات 1 + ارسال نظر
پویا روحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما ۩۞۩ پورتال جوانان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد